Rekrytoimme Suomessa

Logent on sopimuslogistiikan markkinajohtaja Pohjoismaissa monipuolisella palveluvalikoimalla. Räätälöimme ratkaisut asiakkaiden tarpeiden mukaan. Logent laajeni Suomen markkinoille kesällä 2023 yhdistymällä Logistikas Oy:n kanssa.

Logent toimii Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Hollannissa. Työllistämme Suomessa 270 logistiikka-alan ammattilaista kymmenellä paikkakunnalla. Suomen toimintojemme liikevaihto on noin 36 miljoonaa euroa ja kasvamme keskimäärin 15 % vuodessa.

Rekrytoimme nyt eri toimintoihin pääasiassa Rauman seudulle yli 20 uutta työntekijää monipuolisiin logistiikka-alan tehtäviin. Etsimme osaajia esimies-, toimihenkilö- sekä varasto- ja tuotantotehtäviin.

Odotamme kaikilta hakijoilta aktiivisuutta, huolellisuutta, sekä joustavaa ja vastuullista otetta työntekoon. Positiivinen asenne ja halu hyvän asiakaskokemuksen tuottamiseen asiakkaillemme näkyy tavassasi työskennellä osana palveluketjuamme.

Logistiikka-assistentti

Haemme logistiikka-assistenttia vakituiseen työsuhteeseen. Työskentely tapahtuu Rauman talousalueella pääsääntöisesti toimistoympäristössä. Työtehtäviin kuuluu mm. varastokirjanpito, erilaiset varastointipalveluiden tukitoiminnot sekä asiakaspalvelu.

Sinun tulee hallita nykypäivän työmenetelmät ja -ohjelmistot. Työssä vaaditaan suomen ja englannin kielen osaamista. Tehtävään valitun tulee läpäistä perusmuotoinen turvallisuusselvitys.

Aikaisempi kokemus logistiikkatyöstä ja logistiikkajärjestelmien käytöstä katsotaan eduksi. Täytämme paikan heti sopivan hakijan löydyttyä.

Lähetä hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen rekry@logent.fi. Lisätietoja työtehtävistä antaa yksikönpäällikkö Valtteri Virtanen 044 722 6478 arkisin klo 15.00-16.00.

Team Leader

Haemme Team Leadereita vakituiseen työsuhteeseen. Työskentely tapahtuu Rauman talousalueella päivävuorossa. Työssäsi vastaat yksikön operaatioista ja varmistat turvallisen työympäristön yhdessä oman tiimisi kanssa työnjohdon ohjeiden mukaisesti. Team Leaderina osallistut tiimisi kanssa päivittäisten töiden tekemiseen.

Sinun tulee hallita nykypäivän työmenetelmät ja -ohjelmistot. Työssä vaaditaan suomen ja englannin kielen osaamista. Tehtävään valitun tulee läpäistä perusmuotoinen turvallisuusselvitys.

Aikaisempi kokemus logistiikkatyöstä ja logistiikkajärjestelmien käytöstä katsotaan eduksi. Täytämme paikat heti sopivien hakijoiden löydyttyä.

Lähetä hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen rekry@logent.fi. Lisätietoja työtehtävistä antaa yksikönpäällikkö Valtteri Virtanen 044 722 6478 arkisin klo 15.00-16.00.

Logistiikkatyöntekijöitä

Haemme logistiikkatyöntekijöitä vakituiseen työsuhteeseen. Työskentely tapahtuu Rauman talousalueella vuorotyössä monipuolisissa varasto- ja sisälogistiikkatehtävissä.

Työtehtäviin kuuluu mm. kuljetusyksiköiden purku ja lastaus, vastaanottotehtävät, varasto-operaatiot, keräily ja toimitukset tuotantoon, sekä monipuoliset lisäarvopalvelut (esim. työvälineiden huollot, korjaukset ja tarkastukset). Olemme kiinteä osa useiden asiakasyritystemme tuotantoprosesseja, joten työhösi sisältyy lukuisia tuotantoa tukevia toimia kuten esimerkiksi esikokoonpano, setitys ja valmistelutehtävät.

Sinun tulee hallita nykypäivän työmenetelmät. Työssä vaaditaan suomen kielen osaamista. Tehtävään valitun tulee läpäistä perusmuotoinen turvallisuusselvitys.

Arvostamme teknistä osaamista, kädentaitoja ja kiinnostusta erilaisten järjestelmien parissa työskentelyyn. Aikaisempi kokemus logistiikkatyöstä ja logistiikkajärjestelmien käytöstä katsotaan eduksi. Täytämme paikat heti sopivien hakijoiden löydyttyä.

Lähetä hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen rekry@logent.fi. Lisätietoja työtehtävistä antaa yksikön päällikkö Valtteri Virtanen 044 722 6478 arkisin klo 15.00-16.00.

Customs Manager Finland

Logent tuottaa Pohjoismaissa tullaukseen liittyviä palveluja 80 henkilön organisaation toimesta. Olemme nyt etabloitumassa Suomen markkinoille ja haemme Customs Manageria vakituiseen työsuhteeseen. Työntekopaikka sijaitsee Suomessa ja tehtävä edellyttää matkustamista muutaman päivän kuukaudessa.

Tehtävä sisältää kokonaisvastuun tullauspalvelujen tuottamisesta alkaen myyntityöstä ja ensimmäisestä asiakaskontaktista kaupan solmimiseen sekä uuden liiketoiminnan toteuttamiseen yhdessä operatiiviseen tiimiin kanssa. Tässä roolissa työskentelet läheisessä yhteistyössä muiden Logentin liiketoiminta-alueiden kanssa kehittääksesi räätälöityjä ja tehokkaita logistiikkaratkaisuja asiakkaillemme. Tulet osaksi Logent Customsin organisaatiota ja johtoryhmää. Raportoit Logent Customsin toimitusjohtajalle.

Haemme määrätietoista ja tuloshakuista henkilöä, joka haluaa kasvattaa ja kehittää liiketoimintaa. Kokemus projektilogistiikasta katsotaan eduksi.

Lähetä hakemuksesi sähköpostitse hallintojohtaja Olli-Pekka Reunaselle osoitteeseen olli-pekka.reunanen@logent.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Toni Brigatti 044 3211 469 tai toni.brigatti@logent.fi.

Huolitsijoita

Haemme huolitsijoita vakituiseen työsuhteeseen. Työtehtäviin kuuluu mm. vienti- ja tuontitullaukset, tariffointi, verojen ja maksujen laskenta, passitukset, intrastat-tilastointi, laskutus, asiakaspalvelu, asiakkaiden neuvonta ja ohjeistus, yhteydenpito viranomaisiin ja yhteistyökumppaneihin, myynti- ja ostolaskujen käsittely sekä ajojärjestely.

Sinun tulee hallita nykypäivän työmenetelmät ja -ohjelmistot. Työssä vaaditaan suomen ja englannin kielen osaamista. Työntekopaikkana on Logentin Suomen toimipisteet länsirannikolla ja Keski-Suomessa.

Aikaisempi kokemus logistiikkatyöstä ja logistiikkajärjestelmien käytöstä sekä tullaustoiminnoista katsotaan eduksi. Täytämme paikat heti sopivien hakijoiden löydyttyä.

Lähetä hakemuksesi sähköpostitse hallintojohtaja Olli-Pekka Reunaselle osoitteeseen olli-pekka.reunanen@logent.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Toni Brigatti 044 3211 469 tai toni.brigatti@logent.fi.